|
You last visited: Today at 12:42
Advertisement
Get item plus from DB
Discussion on Get item plus from DB within the SRO Coding Corner forum part of the Silkroad Online category.
11/12/2023, 11:08
|
|
elite*gold: 0
Received Thanks: 0
|
Get item plus from DB
Hello, im trying to get player equiped items stats such as (phy. atk, mag. atk), weapon name, plus and is ADV is used, how to get that from database?
Have this query:
HTML Code:
Select INV.CharID, CH.CharName16, INV.ItemID, IT.OptLevel, IT.RefItemID, INV.Slot, REFC.CodeName128, MagParam1, REF.ReqGender, REFC.AssocFileICon128, REF.Dur_L, REF.Dur_U, REF.PD_L, REF.PD_U, REF.MD_L, REF.MD_U, REF.ER_L, REF.ER_U, REF.PDStr_L, REF.PDStr_U, REF.MDInt_L, REF.MDInt_U, REF.MaxMagicOptCount, REF.PAttackMin_L, REF.PAttackMin_U, REF.PAttackMax_L, REF.PAttackMin_U, REF.MAttackMin_L, REF.MAttackMin_U, REF.MAttackMax_L, REF.MAttackMin_U, REF.Range, REF.HR_L, REF.HR_U, REF.CHR_L, REF.CHR_U, REF.PAStrMin_L, REF.PAStrMin_U, REF.PAStrMax_L, REF.PAStrMax_U, REF.MAInt_Min_L, REF.MAInt_Min_U, REF.MAInt_Max_L, REF.MAInt_Max_U, REF.PAR_L, REF.PAR_U, REF.MAR_L, REF.MAR_U, REFC.ReqLevel1 From _Inventory As INV
Right Join _Items As IT On INV.ItemID = IT.ID64
Right Join _RefObjCommon As REFC On REFC.ID = IT.RefItemID
Right Join _RefObjItem As REF On REFC.Link = REF.ID
Right Join _Char As CH On CH.CharID = INV.CharID
WHERE CharName16 = 'ERGERG'
AND ItemID = 184659
Order By OptLevel desc
Which gives me useful information about player items in general, but where can I find how many + are on the weapon ?
|
|
|
11/17/2023, 14:31
|
|
elite*gold: 0
Received Thanks: 5
|
Here you go :
HTML Code:
Select (COALESCE(AdvTable.nOptValue, 0) + IT.OptLevel) as 'Plus With ADV', INV.CharID, CH.CharName16, INV.ItemID, IT.OptLevel as 'Plus Without ADV', IT.RefItemID, INV.Slot, REFC.CodeName128, MagParam1, REF.ReqGender, REFC.AssocFileICon128, REF.Dur_L, REF.Dur_U, REF.PD_L, REF.PD_U, REF.MD_L, REF.MD_U, REF.ER_L, REF.ER_U, REF.PDStr_L, REF.PDStr_U, REF.MDInt_L, REF.MDInt_U, REF.MaxMagicOptCount, REF.PAttackMin_L, REF.PAttackMin_U, REF.PAttackMax_L, REF.PAttackMin_U, REF.MAttackMin_L, REF.MAttackMin_U, REF.MAttackMax_L, REF.MAttackMin_U, REF.Range, REF.HR_L, REF.HR_U, REF.CHR_L, REF.CHR_U, REF.PAStrMin_L, REF.PAStrMin_U, REF.PAStrMax_L, REF.PAStrMax_U, REF.MAInt_Min_L, REF.MAInt_Min_U, REF.MAInt_Max_L, REF.MAInt_Max_U, REF.PAR_L, REF.PAR_U, REF.MAR_L, REF.MAR_U, REFC.ReqLevel1 From _Inventory As INV
Right Join _Items As IT On INV.ItemID = IT.ID64
Right Join _RefObjCommon As REFC On REFC.ID = IT.RefItemID
Right Join _RefObjItem As REF On REFC.Link = REF.ID
Right Join _Char As CH On CH.CharID = INV.CharID
Right join _BindingOptionWithItem AdvTable on AdvTable.nItemDBID = IT.ID64
WHERE CharName16 like 'charName' and
IT.ID64 = 436155
Order By OptLevel desc
|
|
|
All times are GMT +2. The time now is 12:42.
|
|