The yang is on the server Oficial Metin2.DE 2-24 (Kartago- Hatorjas)
Hello Dear Community,
hereby I open my shop on private Yang Server 2-24. An HP will we please set up and a little patience and time.
The safety of the Yang gets you your 100% is very important to us, we always please leave feedback. Since we are fairly new to this forum I would like to first gain your trust, according to which we can trade with a Board Admi.
Payment methods, eBay, PayPal, PaySafeCard (PSC).
It will also provide vouchers. So if you have purchased Yang success here her a coupon of 8% depending on when you can redeem and.
The prices for the Yang will be available on the HP. A 24 / 7 Live Support and the power level will also be available.
However, those who know they want despite I ask for a PN imagination with the content "server, volume, Reich & price." We will reply as quickly as possible with the price and whether it is ready liefetr.
You decide:
Face To Face
Zaproponu
Customer
If you have further questions, I am glad the house for.
---
I wish you have a nice day =) And please do not forget rate
---
GERMANY ( )
Hallo liebe Community,
Hiermit eröffne ich mein Geschäft auf private Server Yang 2-24. Ein HP werden wir Sie eingerichtet und ein wenig Geduld und Zeit.
Die Sicherheit des Yang bringt Sie Ihren 100% ist sehr wichtig für uns, wir lassen Sie bitte Feedback. Da sind wir ziemlich neu in diesem Forum möchte ich zunächst Ihr Vertrauen gewinnen, nach denen wir mit einem Board Admi Handel.
Zahlungsmethoden, eBay, PayPal, Paysafecard (PSC).
Es wird auch Gutscheine. Wenn Sie also Yang Erfolg erworben haben hier ihr bekomtm einem Kupon von 8%, je nachdem, wann Sie einlösen können und.
Die Preise für die Yang wird auf der HP verfügbar. A 24 / 7 Live Support und die Leistung wird ebenfalls verfügbar sein.
Doch diejenigen, die sie wollen, obwohl ich für eine PN Phantasie mit dem Inhalt fragen, "Server-, Volumen-, Reich & Preis wissen." Wir werden so schnell wie möglich mit dem Preis zu beantworten und ob es bereit ist liefetr.
Sie entscheiden:
Face To Face
Zaproponu
Kunde
[Spoiler]
[/ Spoiler]
Wenn Sie weitere Fragen haben, bin ich froh, das Haus für.
---
Ich wünsche Ihnen noch einen schönen Tag =) Und bitte vergessen Sie nicht abstimmen