Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server > Metin2 PServer Advertising
You last visited: Today at 10:29

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Valoria2 - Where Old-School Meet Modern | Server Start: 17.01.2025

Discussion on Valoria2 - Where Old-School Meet Modern | Server Start: 17.01.2025 within the Metin2 PServer Advertising forum part of the Metin2 Private Server category.

Reply

Old 01/16/2025, 13:22   #91

elite*gold: 77
Received Thanks: 30
I recently checked out the Valoria server presentation on Elitepvpers, and I must say, I'm really impressed! The server seems to offer a lot of exciting features and a great community. The overall concept looks very polished, and I love the attention to detail in the gameplay mechanics. The presentation itself was very well-organized, with clear information about the server's unique aspects.

One thing I particularly like is the focus on balancing and fairness, which will definitely keep the player base engaged and ensure a great experience for everyone. I'm also excited to see how the events and future updates will unfold.

I can't wait to join the server and see how it evolves! Keep up the great work, and I'm looking forward to what’s coming next!

#VALORIAHYPE
jiip00x is offline  
Thanks
1 User
Old 01/16/2025, 13:34   #92

zerogott's Avatar

elite*gold: 0
Received Thanks: 611
Quote:
Originally Posted by jiip00x View Post
I recently checked out the Valoria server presentation on Elitepvpers, and I must say, I'm really impressed! The server seems to offer a lot of exciting features and a great community. The overall concept looks very polished, and I love the attention to detail in the gameplay mechanics. The presentation itself was very well-organized, with clear information about the server's unique aspects.

One thing I particularly like is the focus on balancing and fairness, which will definitely keep the player base engaged and ensure a great experience for everyone. I'm also excited to see how the events and future updates will unfold.

I can't wait to join the server and see how it evolves! Keep up the great work, and I'm looking forward to what’s coming next!

#VALORIAHYPE

@ @

Könnt ihr mal bitte den ganzen #VALORIAHYPE Müll hier rauslöschen und sowas verbieten?
Jetzt wird der Thread schon mit AI müll zugespammt.
zerogott is offline  
Old 01/16/2025, 15:11   #93

Received Thanks: 22
Quote:
Originally Posted by zerogott View Post
@ @

Könnt ihr mal bitte den ganzen #VALORIAHYPE Müll hier rauslöschen und sowas verbieten?
Yeah i also noticed that, many servers are doing that **** nowadays
Gecko96 is offline  
Old 01/16/2025, 15:19   #94

Received Thanks: 0
Good Luck! Ich geb dem Server auch ne Chance!
Ghostiii123 is offline  
Old 01/16/2025, 15:29   #95

elite*gold: 77
Received Thanks: 30
Quote:
Originally Posted by zerogott View Post
@ @

Ich habe garnix gemackt
jiip00x is offline  
Old 01/16/2025, 16:47   #96

Received Thanks: 0
I have been following the server on Discord and they focus on the players' needs. I know some beta testers, and from what I've heard, I think it's great because the SA's listen to players and do their best. I'm looking forward to the launch.

#VALORIAHYPE
DDawn is offline  
Old 01/16/2025, 16:49   #97

Received Thanks: 3
It's time to play Metin2 again I guess :Kappa:
VegaProjectsFC25 is offline  
Old 01/17/2025, 00:13   #98

Ziegenpeter.'s Avatar

elite*gold: 16
Received Thanks: 476
Will be playing tomorrow for sure with some friends
Previews in the Discord looks kinda promising!
#VALORIAHYPE
Ziegenpeter. is offline  
Old 01/17/2025, 05:40   #99

MrPresidentx3's Avatar

Received Thanks: 1,275
Sind Gewinnspiele nicht verboten? Screenshot wurde schon bereits gepostet (Seite 4), aber noch nichts unternommen wurden.
Dachte es sei verboten?

Viel Glück heute beim Serverstart.
MrPresidentx3 is offline  
Old 01/17/2025, 05:56   #100

Received Thanks: 28
Um welche Uhrzeit startet der Server? Und ich habe keine Einsicht auf den IS und Preise ? Auch nicht auf der Homepage. Wie bekomme ich die?
masai11111 is offline  
Old 01/17/2025, 08:25   #101

Received Thanks: 1
Quote:
Originally Posted by MrPresidentx3 View Post
Sind Gewinnspiele nicht verboten? Screenshot wurde schon bereits gepostet (Seite 4), aber noch nichts unternommen wurden.
Dachte es sei verboten?

Viel Glück heute beim Serverstart.
The administrator posted a message saying that he asked the moderators if it was okay, and it is
Spawn2312 is offline  
Old 01/17/2025, 08:54   #102

Received Thanks: 9
Server sieht an sich ganz stabil aus, dieses Konzept mit dem Itemshop alles in perma anzubieten ist okay, wenn die Möglichkeit besteht ist es in Ordnung. Niemand ist gezwungen die permanenten Sachen direkt zu kaufen. Kann man sich ja auch ingame dann erspielen. Und wenn man will kauft man sich halt wie auf den meisten anderen Servern sein Push 1x im Monat und gut ist.

Wobei ich eher skeptisch rauf schaue ist die erste Woche mit free Full IS… ich glaube dass nach der ersten Woche die meisten auch schon wieder gehen weil sie merken dass ohne IS einfach gar nichts mehr geht.

Lieber die erste Woche komplett auf IS verzichten, Einnahmen werden ja wohl eh kaum in der ersten Woche bei free IS gemacht.
d_Zed is offline  
Old 01/17/2025, 11:27   #103

Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by d_Zed View Post
Server sieht an sich ganz stabil aus, dieses Konzept mit dem Itemshop alles in perma anzubieten ist okay, wenn die Möglichkeit besteht ist es in Ordnung. Niemand ist gezwungen die permanenten Sachen direkt zu kaufen. Kann man sich ja auch ingame dann erspielen. Und wenn man will kauft man sich halt wie auf den meisten anderen Servern sein Push 1x im Monat und gut ist.

Wobei ich eher skeptisch rauf schaue ist die erste Woche mit free Full IS… ich glaube dass nach der ersten Woche die meisten auch schon wieder gehen weil sie merken dass ohne IS einfach gar nichts mehr geht.

Lieber die erste Woche komplett auf IS verzichten, Einnahmen werden ja wohl eh kaum in der ersten Woche bei free IS gemacht.

Man bekommt ja danach trotzdem permanente "abgeschwächte" Push Sachen also wenn da die Balance passt, sollte das wahrscheinlich kein Problem sein mit 1-Woche free Push
Larry420 is offline  
Old 01/17/2025, 11:42   #104

Received Thanks: 28
was ist dem im Free Push alles enthalten 7 Tage?

Wirklich alles aus dem IS? Gibt es kostenlos im IS oder landet direkt im Inventar?
masai11111 is offline  
Old 01/17/2025, 12:12   #105

Received Thanks: 83
Alles durchgelesen und ich drücks simpel aus...
sieht gut aus, wird angezockt, was anderes gibts derzeit sowieso nicht aufn Markt.

Mal schauen ob es Server Nummer 2576 ist wo am Start 3-4k Spieler sind und nach 4 Wochen unter 1000. Aber wie gesagt, gibt zurzeit sowieso nix anderes^^

Was diese ganze Itemshop-Debatte angeht... ich bin auf der Seite vom SA, ohne jetzt mehr Einblick in die ablaufbaren IS Preise zu haben.

Auf Aeldra musste man sich auch immer Ringe/Spitznamen-Rollen nachkaufen.
Beziehungsweise auf gefühlt jedem Server, außer PvP Server wo man einnmal Perma für 100 Euro shopt und das wars.

Ob es jetzt zusätzlich Perma IS überteuert gibt oder nicht ist doch völlig egal. Ändert ja nix am ablaufbaren IS oder am Spielerlebnis.

7 Tage full IS auch super, man kann ohne Risiko alles mit full push testen. Wer da was Negatives dran findet dem ist auch nicht mehr zu helfen.

Edit: Manche sagen Alchi und Bio sind kacke. Also Bio ist wirklich dumm gemacht, aber was ist an der Alchi falsch? Hab ich was überlesen?
BOMBERMAN009 is offline  
Reply