Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Artists Den > General Art
You last visited: Today at 15:40

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Suche jemanden der mir mein Logo designed - looking for someone to design my logo

Discussion on Suche jemanden der mir mein Logo designed - looking for someone to design my logo within the General Art forum part of the Artists Den category.

Closed Thread

Old   #1

SplitterC666's Avatar

elite*gold: 0
Received Thanks: 46
Lightbulb Suche jemanden der mir mein Logo designed - looking for someone to design my logo

Halllooo,
Ich bin auf der Suche nach jemandem der mir mein Logo designed. Das Logo existiert bereits in meinem Kopf, da ich leider künstlerisch sehr unbegabt bin brauche ich jmd. der es aufs Papier bringt.
Bei Interesse pm an mich.

-----------------------------------------------

Hellooo,
I'm looking for someone to create my logo for me. I have the logo already in mind but due the lack of my art skills, I need someone to put it on the paper.
If you're interested please send me a pm.

-Ich hoffe ich bin in der richtigen Rubrik
SplitterC666 is offline  
Old 07/21/2015, 22:44   #2
ars aurea

LekoArts's Avatar

elite*gold: 16709
Received Thanks: 5,664
Bietest du eine Gegenleistung (e*gold, PSC, Paypal, Überweisung etc.) oder willst du das kostenlos erstellt haben?
LekoArts is offline  
Old 07/25/2015, 18:24   #3
ars aurea

LekoArts's Avatar

elite*gold: 16709
Received Thanks: 5,664
Nun, wenn du es kostenlos haben willst, melde dich . Ansonsten .

#closed
LekoArts is offline  
Closed Thread

Tags
art, design, logo

Similar Threads Similar Threads
[Buying] LOGO DESIGN (LOGO+AVATAR+SIGNATUR)
09/27/2014 - Artist Trading - 7 Replies
ENG: Hey Elitepvpers-Artists, I want to buy a professional logo from you. We shall talk together about it and you should try to meet my wishes. After you created my logo and everything went nice you should create a suitable avatar and a signature. GER: Hey Elitepvpers-Künstler, Ich möchte ein professionelles Logo kaufen. Wir werden gemeinsam darüber sprechen, und Sie sollten versuchen, meine Wünsche zu erfüllen. Nachdem Sie mein Logo erstellt haben und glatt lief schön, sollte...
[S] Jemanden der mein Logo Bearbeitet
11/01/2013 - Trading - 1 Replies
Das ist mein Logo. http://www.bilder-upload.eu/show.php?file=8036d6- 1383293884.png Es sollte ungefäir so aussehen: http://gamersplatform.de/wp-content/uploads/2013/ 05/roccat-logo-at-600x300.jpg Ich bin gerne bereit, dafür bis zu 5 Euro Paypal zu bezahlen. also macht mir mal ein paar vorschläge.
Wie findet ihr mein selbstgemachtes Logo+YT Design
02/10/2013 - General Art - 3 Replies
Topic... Wollte mal wissen ob ich gut mir Photoshop CS6 Arbeiten kann. Wenn ja.. Wieviel Würde es z.B wert sein. (Will GFX´ler werden) :D ------------------------------------------------- ----------------------
Suche jemanden der mir ein Logo designed +Intro gebe 50 euro Psc oder das egold
12/17/2010 - elite*gold Trading - 18 Replies
Am wichtigsten ist das logo und das Intro Farbe: Schwarz Stil: Hip-Hop Like This : http://i.ytimg.com/vi/AzBoRE9z_Y8/1.jpg Sollte nur größer sein...

All times are GMT +1. The time now is 15:40.