[Buying] CS:GO KNIFE SKIN ~ 50€ 04/15/2014 - Counter-Strike Trading - 2 Replies Ich suche einen Knife Skin in Counter Strike : Global Offensive. Gebote bitte drunter schreiben, ich gebe first. (wenn trusted)
-
Im searching a Knife Skin for Counter Strike : Global Offensive. Write offers please in this thread. Ill give first. (if trusted)
[Selling] Cs:Go Knife Skin: ★ StatTrak™ Flip Knife | Slaughter [FN] 02/22/2014 - Counter-Strike Trading - 3 Replies Cs:Go Knife Skin: ★ StatTrak™ Flip Knife | Slaughter
its about 300€ Worth.
i would like to sell it for 200€ via Paypal & Paysafecard & trade for an Karambit Fade.
If anyone is intrested in just add my in Steam: Steam Community :: wnNbe.
Price Check:
http://steamcompanion.com/csgo/-StatTrak-Flip-Kni fe--Slaughter-Factory-New/
[Buying] cs go knife skin 12/15/2013 - Steam Trading - 2 Replies Post your offers !
[Trading] wow acc [S] cs go knife skin 12/04/2013 - World of Warcraft Trading - 0 Replies Hi,
aufgrund der Änderungen mit dem nächsten Addon für WoW habe ich beschlossen für immer mit diesem Spiel aufzuhören, weshalb ich mein Glück hier versuchen möchte.
Ich fange einfach mal mit meinem Main-Char an und zähle die wichtigsten Fakten auf.(Genauere Infos gebe ich bei Interesse gerne)
-Horde, Troll Priester
-I-Level 569 mit einem Raidstand von 13/14 HC
-seltene Titel wie z.B. the proven Healer, the Fearless(prenerf), Herald of Titans, Storm's End(prenerf)
-seltene Mounts...