Moin Moin
würde gern ein knife kaufen für 70% des markt preises und per paypal (family and friends) zahlen sehr gerne auch mit middle man habe so 100€ zur verfügung
greetz
[Buying] Looking to buy 300 refs. What's the market price right now? 10/24/2014 - League of Legends Trading - 2 Replies Since referrals are going to get shut down soon, what's the current standard price?
Feel free to advertise your referral thread here, if you have one.
Community Market - Knife 1€ ? 07/14/2014 - Counter-Strike - 56 Replies Hallo Community,
habe eine Frage.
Da ich letztens ein bisschen durch den Steam-market gegangen bin und gesehen habe das manche Leute Knifes ziemlich billig reinstellen habe ich mich gefragt - warum?
Das was ich gesehen habe war:
0,03 € bis 2,56 €
Verschieden Knifes die erst letztens Verkauft wurden.
Wisst ihr warum oder sind das einfach solche Leute die nicht wissen wie viel so ein Knife Wert ist?
[Buying] CS: GO Knife / Steam Market Bot 04/07/2014 - Steam Trading - 0 Replies Looking for a Karambit Slaughter StatTrak Knife (Or Non-StatTrak)
And a Bot for Steam Market!!
Market price hack 07/09/2005 - Conquer Online 2 - 18 Replies Just saw in co forum today some ppl claimed to get hacked in market when they were vendoring their items
market hack
Is this possible by modifying CO client only?