How to search memory adress with cheat engine. 09/07/2010 - SRO Private Server - 0 Replies I would like to search for ZSZC login and logout memory adress with Cheat Engine/TSearch, but I have no idea how to do it. Picture guide is prefered.
Regards, Vanapapi.
autoit bot schreiben mit memory (cheat engine)... 01/22/2010 - AutoIt - 5 Replies also wie schon im titel beschrieben möchte ich einen bot schreiben...bin aber noch ein richtiger newbie....:S (der Bot soll für metin2 werden, da ich gerne selbsterfahrungen mit den ganzen scripten usw. machen will, und ausserdem sind die meisten entweder kostenpflichtig, haben nen virus oder sie gehen einfach nicht mehr)
hab schon angefangen nen bisschen rum zu scripten kam dann aber leider nicht viel raus (hab es mit pixel search versucht)...ich hab mich dann durch viele foren gelesen aber...
Zoom address (cheat engine) 09/21/2007 - CO2 Guides & Templates - 4 Replies EDIT: after i started conquer this morning, i found that the address had changed. added the new address.
hey. just found the address for the zoom with cheat engine: 0197562C
bigger is more zoomed in, smaller is zoomed out
for some reason, it doesn't update immediately after the value is changed.
so here is what i did.
1. set value to 150.
2. check the "freeze" button.
3. go to conquer and move the scroll wheel down until it is zoomed out.