Jotuns2 - The new concept of classic server [Server Start 14/12/2018]

12/13/2018 00:04 vladcristian#1
-
12/13/2018 00:14 YeQui#2
need money for xmas?
12/13/2018 00:23 vladcristian#3
Quote:
Originally Posted by YeQui View Post
need money for xmas?
That the server opens it in December does not mean that it needs money, in fact I do not need it, if we open the server it is by hobbie.
Anyway, thanks for your constructive comment. :facepalm:

Have a good day.
12/13/2018 00:43 ~DaBaws~#4
Good Luck.
12/13/2018 00:54 vladcristian#5
Quote:
Originally Posted by ~DaBaws~ View Post
Good Luck.
Thank you dude! :D
12/13/2018 01:00 Mydio#6
First the good stuff.

- "Free" Buffy which is passive
- poison sword upgrade
- 2 fractions

The shitty stuff
- bonus table
- full inventory after some metins
- upgradeable inventory
- no special dungeons
- useless shops (weaponsmith)
- alchemy
- 90% of the mounts and pets (useless)

so sorry dude, a no from me :heyguys:
12/13/2018 01:03 DarkRaven70#7
Wie war das nochmal? Achso nur 1 aktive Vorstellung pro Server :rolleyes:

Aber ok manche machen/dürfen halt mehr gelle :p

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Nur mal so als Tipp ich würde den Backlink mal auf den aktuellen Stand bringen, denn ich glaub nicht das die werten und äußerst aktiven Mods dies gern sehen:o

Nun zum Thema:
Zweimal den selben Kram innerhalb von 4Monaten zu präsentieren und dazu noch mit unterschiedlichen Startdaten öhm >> NIX VIEL GUT :facepalm:

Rest erspar ich mir lieber sonst lassen ich meine Nachbarn wieder in die Klinik einliefern :awesome:
12/13/2018 02:44 .KaiZy#8
Quote:
Originally Posted by vladcristian View Post
Thank you dude! :D
Aight listen, let me tell you how to not fuck up your Server again, get SvSide and keep it, your other anticheat is shit and is literally bypassed in under 30 sec, you killed the server by getting the other anticheat people running around with x500 killing Reaper in 1 hit.
12/13/2018 06:55 Luna Elite#9
Vote for advertise ban?
12/13/2018 09:53 KIN6#10
Better pay someone 5-10€ to write your presentation in english lol
12/13/2018 11:52 .KaiZy#11
Quote:
Originally Posted by Luna Elite View Post
Vote for advertise ban?
God damn stfu xD, you read about giving other servers advertise ban and now you ask that in every thread, its literally his 2nd Server should we ban Rubinum aswell now? Stop jumping on bandwagons.

b2t: Server was good until they removed SvSide, also Yang at the beginning is too little you barely get anything until you can farm Bosses and Red forest. second boss in Demontower is also too strong his damage is too much (up to 22k)
12/13/2018 12:21 Ahreida#12
Quote:
Originally Posted by DarkRaven70 View Post
Wie war das nochmal? Achso nur 1 aktive Vorstellung pro Server :rolleyes:

Aber ok manche machen/dürfen halt mehr gelle :p

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Nur mal so als Tipp ich würde den Backlink mal auf den aktuellen Stand bringen, denn ich glaub nicht das die werten und äußerst aktiven Mods dies gern sehen:o

Nun zum Thema:
Zweimal den selben Kram innerhalb von 4Monaten zu präsentieren und dazu noch mit unterschiedlichen Startdaten öhm >> NIX VIEL GUT :facepalm:

Rest erspar ich mir lieber sonst lassen ich meine Nachbarn wieder in die Klinik einliefern :awesome:
Du fängst an mir mit deinen dummen, unlustigen und inhaltlich falschen Beiträgen auf die Nerven zu gehen.

B2T:

Good luck with your server, but I´m honest: There are plenty of middleschool servers online right now. Why should I play this one? I don`t see new stuff which would stand your server out from the crowd.
12/13/2018 12:48 CaptainDrunk#13
Looks nice :wojak:
12/13/2018 14:29 DerDiss#14
Quote:
Originally Posted by Ahreida View Post
Du fängst an mir mit deinen dummen, unlustigen und inhaltlich falschen Beiträgen auf die Nerven zu gehen.

B2T:

Good luck with your server, but I´m honest: There are plenty of middleschool servers online right now. Why should I play this one? I don`t see new stuff which would stand your server out from the crowd.

Bis auf den Letzten Satz gebe ich ihm recht! Und das krasse ist er wird nicht viele User haben da der Server nicht Multi Lang ist! Und es ist wieder Amüsant wieviele Alte Server vor Weihnachten Starten!
12/13/2018 14:49 meitin#15
Well looks pretty boring tbh, good presentation tho.