-
Aight listen, let me tell you how to not fuck up your Server again, get SvSide and keep it, your other anticheat is shit and is literally bypassed in under 30 sec, you killed the server by getting the other anticheat people running around with x500 killing Reaper in 1 hit.Quote:
Thank you dude! :D
God damn stfu xD, you read about giving other servers advertise ban and now you ask that in every thread, its literally his 2nd Server should we ban Rubinum aswell now? Stop jumping on bandwagons.Quote:
Vote for advertise ban?
Du fängst an mir mit deinen dummen, unlustigen und inhaltlich falschen Beiträgen auf die Nerven zu gehen.Quote:
Wie war das nochmal? Achso nur 1 aktive Vorstellung pro Server :rolleyes:
Aber ok manche machen/dürfen halt mehr gelle :p
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Nur mal so als Tipp ich würde den Backlink mal auf den aktuellen Stand bringen, denn ich glaub nicht das die werten und äußerst aktiven Mods dies gern sehen:o
Nun zum Thema:
Zweimal den selben Kram innerhalb von 4Monaten zu präsentieren und dazu noch mit unterschiedlichen Startdaten öhm >> NIX VIEL GUT :facepalm:
Rest erspar ich mir lieber sonst lassen ich meine Nachbarn wieder in die Klinik einliefern :awesome:
Quote:
Du fängst an mir mit deinen dummen, unlustigen und inhaltlich falschen Beiträgen auf die Nerven zu gehen.
B2T:
Good luck with your server, but I´m honest: There are plenty of middleschool servers online right now. Why should I play this one? I don`t see new stuff which would stand your server out from the crowd.